Sayfalarım

Bu Blogda Ara

24 Mayıs 2013 Cuma

Sen doğdun, ben yazdım...

Sen yakında 2 yaşına basıyorsun,
bende sana yazmak için kendimle yarışıyorum.
1 yaşına basmadan yazdığım bu yazımı, eklemek istedim.
bu yıl daha güzelini yazmak istiyorum.
sana hep daha güzelini...

Evlat sevgisi nasıl anlatılır bilmiyorum. Tarifimce Allah a en yakın sevgi.


Canım oğlum yakında 1 yaşına gireceksin, gözümde ne güzel büyüyorsun bir bilsen.
Sana ilk yazdığım yazımda da belirtmiştim yüreğimin içine bıraktığın ateş hala kor gibi yanmakta.
Ne büyük mutluluktu seni doğurmak, ne asude bir huzur yaşadığım…
Seni çok seviyoruz. Sen küçücük dudaklarınla öksürdüğünde yüzümüzün aldığı şekli görsen,
ve anlamlandırsan bu sevgiyi anlardın. Anlayacaksın da elbet mutlak ve karşılıksız seni her zaman seveceğimizi.
Allah ım bana “oğlum” diyebilmeyi lütfetti. İnşallah bu mutluluğu hiçbir zaman benden almaz.
Benim doğduğum günün bir önemi kalmadı artık. Sen doğduğunda iyi ki doğmuş oldum ben.
Hiçbir kutlamanın önemi kalmadı . senin doğum günlerin, diş buğdayların, Mevlülerin , sünnetin dışında beklenen özel bir günümüz yok artık.
içinde senin olmadığın bir dileğimiz olmadığından, senden önce üflenmiş olan mumlarında kalmadı anlamı.
Biz artık hep birlikte kutlayacağız hayatı.
Bir haktan bahsedilecekse aramızda eğer, bu senin hakkını nasıl ödeyeceğimiz olduğudur.
kokunu içimize çekerken yaşadığımız mutluluk. doğarken yaşattığın şaşkınlık ve sevinç,
Şereflendirdiğin annelik ve babalık Unvanımız. Başımıza taktığın bu huzur tacı.

Nasıl ödeyeceğiz

Daha önce hiç yaşamadığımız bir mutluluğu avuçlarımıza bırakırken, bize yaptığın şeyi biliyor musun?
Şimdi yazıya dökmek daha kolay ve zahmetsiz gibi görünüyor.
Büyüdüğünde umarım hislerimi sana göstermekte yeterli kalabilirim.

Benim küçük sevgilim
Seni seviyorum hem de şuracığım acıyacak kadar çok.

Hiç yorum yok: