Sayfalarım

Bu Blogda Ara

19 Kasım 2013 Salı

Yüzümdeki aptal gülümsemenin sahibi :)


- makinanın kapanı papattım mı anne?

- kapatma asil

papatmayım mı ?

- kapatma oğlum, canım oğlum benim hemen söz dinler yapmaz dimi (bura da sinir başlıyor aslında)

papatım papatıım

- oğlum kapatma yaaaa

Papatcaaaaammmmmmm !!!!

- Kapat oğlum  kapat .

papatmıcammmmmm !!!! :) :)

 

 

- annenin çumanda (kucağında) uyuyacağım,

- ama sen abi oldun kendi yatağında uyu

- annenin yatağında mı ?

- hayır kendi yatağında

- annenin yatağında mı baba?

- hayır oğlum kendi yatağında

annenin yatanda. Baba sen git burası annenin yatağı :)

 

- bir varmış bir yokmuş evvel zaman içinde kalbur zaman içinde(anne masala başlar )

- karpuz kaldırana gitmekkk istiyoommmmm  (asil )

 Karpuz kaldıran – kalbur zaman :)

 

-
Oooo Allahım bu kimin kokusu. Cennet kokusu cennet diye sever anne
-
O asil sarpın kokusu anne diye uyarı alır :)

 

 

-baba senin gözlüğünü çıkarayım mı ?

-hayır çıkarma

-Kırayım mı baba senin gözlüğünü (en azından soruyor J:)

-hayııııııırrrr

 

-anne ben çay yapcam

-ben yaptım çay asil kaynıyor

-kaynamasın, kapat çayı

-ama kaynamazsa pişmez ki asil

-papat anne çay kaynamasın diye ağlayan bir çocuk ;)

 

-anne senin adın ne?

-sen biliyorsun benim adımı?

-senin adına kahve pakinası

-hööööyk

 

-senin en sevdiğin yemek ne asil

- muz

-muz meyve, yemek olarak ne seviyorsun?

-muz yemeği J:)

 

Ve daha neler….

 

 

 

 

 

 

 


Hiç yorum yok: